fredag 11 december 2020

Intervju med Kariyou77 - del 1

 Det har kommit till den näst sista för denna gång och en profil jag följt länge är Kariyou77. Likt tidigare profiler skickade jag denna ett meddelande och sedan så... ja, det löpte på bra. Nedan text är från Kariyou77 och har ni frågor e.d. svarar han mer än gärna på dem här, eller på twitter. Detta är första delev an totalt två, där den sistnämnda mer fokuserar just på investeringar.

Cristofer hörde av sig och frågade om jag ville berätta lite om mig själv eftersom det tydligen fanns någon där ute som kunde vara intresserad av att läsa om mig och min resa. Varför inte tänkte jag, det kan vara kul om det ger någon annan något.

Läs vidare på Trade Venue.

Jag önskar dig en trevlig helg och må lussekatter och pepparkakor såväl bakas som förtäras!

//Cristofer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar