tisdag 7 mars 2023

VibroSense

Återkommande läsare vet att jag enbart investerar i lönsamma och stabila bolag - bolag som funnits och verkat länge samt bedöms ha en positiv utsikt. Med det sagt kan jag då och då absolut läsa om andra, mindre, förhoppningsbolag då det är roligt att dels hålla sig uppdaterad, dels se vad för nya produkter/tjänster e.d. som skapas.

När jag fick förfrågan från admin på Trade Venue om jag ville skriva om VibroSense och deras företrädesemission var min instinktiva känsla: "nej", men när jag tittade på bolaget och såg vad de verkade med och inom blev jag nyfiken och mer motiverad. Detta bland annat då jag har en kär och nära familjemedlem som lider av en nervskada utan dess like och jag önskar ingen, såväl ung som gammal, detsamma. Smärta oavsett vad som utförs, med allt från att sova till att bara gå upp, duscha och göra frukost. Köra bil? Cykla? Orka med en hel bjudning hos vänner och bekanta? Resa? Oavsett vad det är smärta ständigt där och inte bara ibland, utan alltid är dagen/dagarna efter aktivitet X hemska. 

Läs vidare på Trade Venue. Jag önskar dig en givande tisdag!

/Cristofer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar