lördag 18 november 2023

Mer uppdateringar om Nintendo

 Några av de inlägg som tycks uppskattas mer än andra är de som berör Nintendo. Jag vet inte om det beror på att det är flera, likt mig själv, som är investerade i bolaget, eller äger det via en fond, såsom World Tech by TIN. Det kan också vara som så att många har en relation till bolaget och dess produkter och helt enkelt gillar att följa hur nämnda går samt spås utvecklas. Utan att ha några som helst underlag tror jag att flera av de som läser denna utpost till blogg är mer nära 40 år än 30 år. Således finns en stor sannolikhet att du/de/ni växte upp med såväl NES som SNES samt N64 – konsoler som skänker mig härliga minnen.

I veckan har bolaget kommunicerat att Super Mario Bros.-filmen kommer rullas ut på flera olika streamningtjänster. Att det inte är en och samma beror på olika avtal. I Sverige ser det ut som att det inte blir Netflix, utan istället tycks det bli Sky Showtime. Detta då de har första tjing på biofilmer från dels Paramount, dels Universal*. 

Läs vidare på Trade Venue. Jag önskar dig en trevlig och avkopplande helg.

/Cristofer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar