lördag 9 december 2023

Games Workshop

 Ett bolag jag undermedvetet länge haft vetskap om, men först efter att min trevliga och sympatiska bloggkollega Stefan Thelenius (Z2036) bloggat om det fått en mer medveten sådan om är det brittiska bolaget Games Workshop (GAW). Sedan han för första gången bloggade om det har det funnits på bevakningslistan, men i takt med att den växte kom bolaget att falla längre och längre ned bland bolag som fångade mitt intresse.

Emellertid har jag varit mer aktiv med att följa bolaget mer noggrant sedan våren i år (2023) och har också under hösten köpt in mig i koncernen som står bakom ett mycket erkänt IP – Warhammer.

Läs vidare på Trade Venue. Jag önskar dig en avkopplande helg!

/Cristofer

1 kommentar:

  1. pg อเวจี สล็อต เครดิตฟรี อีกหนึ่งค่ายเกมที่มีการแจกโบนัสอย่างใหญ่ให้กับผู้เล่น pg slot โดยเฉพาะกับผู้เล่นใหม่ที่เข้าร่วมสมัครสมาชิก ซึ่งโปรโมชั่นต้อนรับที่เต็มไปด้วยโบนัสและสิทธิประโยชน์มากมาย

    SvaraRadera