onsdag 3 januari 2024

Portföljens topp fem

 Cirka två till tre gånger per år brukar jag skriva inlägg där portföljens fem största innehav avhandlas. Då det har gått ungefär sex månader sedan senaste uppdatering bedömde jag det som passande med en ny sådan. Som jag skrev då vill jag dels förklara, dels betona varför jag ofta är mer restriktiv med att förtälja hela portföljen; ”Jag får relativt ofta frågor om portföljen och som jag skrivit tidigare är jag relativt restriktiv med att dela den. Detta främst då jag vet att jag har många elever som skuggföljer mig och jag vill inte att de såväl medvetet som undermedvetet och oreflekterat ska ta rygg på mig, ty jag är inte den som någon ska ta rygg på. 

Läs vidare på Trade Venue. Jag önskar dig en god start på 2024! och en per idag trevlig lillördag!

/Cristofer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar