måndag 23 november 2020

En app värd att ha tillika använda

 För cirka 6 månader sedan blev jag intervjuad av Börskollen och sedan dess har jag använt deras tjänst. Jag hade nyligen en konversation med dem och när vi hade denna frågade de om vad jag tyckte om deras tjänst. Jag svarade att jag kan skriva lite om den samt vad jag tycker och detta sade de, såklart, inte emot. Jag vill betona att detta inte är något sorts sponsrat inlägg och likt alltid(!) finns inga j***a affiliatelänkar (pardon my french). Det är mina åsikter. Punkt.

Börskollen är en smidig och kostnadsfri tjänst som har blivit allt mer populära på senare tid. Tjänsten samlar olika former av börs- och ekonominyheter och strukturerar i ett övergripande nyhetsflöde där man som användare enkelt kan hålla sig uppdaterad på nyhetsflödet i allmänhet och sina favoritbolag i synnerhet. Nedan tänkte jag berätta lite mer om tjänsten och hur jag personligen finner den användbar.

Läs vidare på Trade Venue.

Jag önskar dig en skön och avkopplande eftermiddag tillika kväll.

/Cristofer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar