fredag 9 februari 2024

Kort uppdatering samt Socialdarwinism

 I tisdags började jag skriva på nedan inlägg. Då jag ej blev helt klar avvaktade jag med en publicering med planen att skriva klart dagen efter, det vill säga onsdagen den 7 februari. Dock kom den dagen med andra ”gåvor”, då jag råkade ut för en olycka. En lång historia kort; fraktur på höger överarm (ja, jag är högerhänt…), mitella, smärtstillande, sömnlös natt… ja, du som haft liknande upplevelser kan relatera. För en person (läs: mig) som lever för att skriva är detta en lika påfrestande som uppskattad utmaning, för visst finns det även möjligheter med detta? Tålamod, mental uthållighet och acceptans i sann ACT-anda kan och ska alltid appliceras; 

Läs vidare på Trade Venue. Jag önskar dig en god och avkopplande helg!

Mvh
Cristofer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar