söndag 22 september 2024

Gästar Börsveckan - "Trust a few, fear the rest"

 Ännu en gång har jag fått äran och nöjet att gästa Börsveckan med en krönika. Som jag skrev den 24 augusti finner jag det ledsamt och tråkigt att Placera Redaktion läggs ned. Inte bara blir aktiesverige en tidskrift och en redaktion (Placera) fattigare, utan dessutom drabbas alla de arbetande. Jag har ingen möjlighet att påverka, men jag har likväl skickat ett mail till Avanzas vd och uttryckt mina besvikelser med hans beslut. Jag gör hellre det, än enbart knyter näven i fickan och (eventuellt) bemödar mig med ett “gilla” på en av alla de tweets som skrevs om hur dåligt beslutet är.

Läs vidare på Trade Venue. Jag önskar dig en god #OSIS (Oh Shit, It's Sunday)... ....

/Cristofer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar