Jag bytte från Handelsbanken till Avanza 2013 och har sedan dess haft alla mina värdepapper i den hyllade nätmäklaren. Jag har sällan haft mycket att klaga på och har förvisso inte det nu heller, men då banken själv den 17 juli gick ut och dels lyfta fram det som den hittills hunnit med att lansera, dels fråga vad vi användare/kunder önskade se och ha framgent fann jag det passande med att skriva ett par rader.
Hej Cristofer,
SvaraRaderaja tyvärr leder det ofta "vänliga" bemötandet till att inget mer sker... Det har tyvärr blivit mer o mer så. Courtaget ja... Det har jag ifrågasatt länge och tycker de borde gå över till ett rakt courtage med max summa, enkelt och tydligt men precis som med stillastående R1 ränta tjänar de bra med pengar på kunders courtagemissar alternativt att behöva betala ett dyrare courtage när flera olika affärsstorlekar ska hanteras under en dag...
Hej Kalkyl och tack för återkommande besök och kommentarer!
RaderaJag finner det märkligt att det mer ofta än sällan stannar "tack för din feedback. Vi tar åt oss och jobbar vidare med det." Emellertid tycks det, tyvärr, ta stop efter den första huvudsatsen.
Jag önskar dig en trevlig lillördag!
Mvh