måndag 23 december 2019

Makrotankar om 2020 & USA:s val

Idag, denna dag för den följande, som går vid namnet "dopparedagen", skriver jag lite om USA:s val och lite kort om allmänna tankar om 2020. Nedan är ett utdrag från mi nuevo hogar - Trade Venue - där du hittar hela inlägget.

Innan jag idag går in på inläggets essens vill jag först framföra min djupa tack till såväl Z2036 som Lars, som under söndagen gav mig utmärkelsen "Årets blogg". Jag känner mig mycket hedrad, ärad och tacksam, men jag vill hävda att jag inte är värd denna. Emellertid tar jag å det ödmjukaste emot den. Tack till Lars, Z2036 och till alal er andra som besöker, läser och kommenterar. Då det är T-minus 1 dag vill jag också passa på att önska er alla en underbar tillika härlig jul!
Jag är en av dem som uppskattar att läsa makronyheter, men jag baserar inte mina investeringar enbart på dessa. Att läsa om världsnyheter och vad som händer inom vissa regioner ger mig kunskap och insikter, vilka kan hjälpa mig att förstå bolag och branscher på ett mer övergripande plan. Därtill drivs jag av nyfikenhet och en vilja att ständigt lära mig nya saker och att utvecklas.
Fortsättningen läser du via denna (affiliatefria) länk. God jul! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar