fredag 11 mars 2022

Fredagsreflektioner

Innan jag låter dig förpestas med fredagens svammel vill jag kommunicera att ÄNTLIGEN finns min första bok nu som ljudbok. Du kan köpa och lyssna på Börspsykologi- så blir du en bättre investerare på såväl Bokus som Adlibris, Storytell och BookBeat. Den finns så att säga där (ljud)böcker finns. 

Det är fredag kväll när detta skrivs. Idag steg OMXSPI med 1,85 % och liknande siffror står att finna på den europeiska kontinenten. För en vecka sedan var det allt från muntra och gröna siffror, då var det istället tvärtom. Tror jag, för helt ärligt minns jag inte. Om jag kunde minnas, vilket jag inte gör, kanske det var samma för 2 år, 1 månad och en sisådär 29 dagar sedan…  Kanske stängde börsen, på generell basis, högre då än dagen innan? Kanske högre? Finns det någon som minns? Och – spelar det någon roll?

Läs vidare på Trade Venue. Jag hoppas du får en härlig start på denna helg och att du unnar dig det som du, djupt inom dig, vill ägna din tid åt.

/Cristofer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar