fredag 11 augusti 2023

Min bok: Mentala Modeller

 Den 22/3 var den officiella releasedagen för min fjärde bok; Mentala Modeller – för investerare som vill slå aktiemarknaden. Jag skriver ”fjärde bok”, då jag skiljer på de böcker jag ensam författat och den bok, Börsen, Livet och Allting, jag författade tillsammans med Erik Sprinchorn 2022. Precis som mina tidigare böcker ämnar jag att här samla utlåtanden, recensioner, närvaro i media med mera. Detta dels för att andra skall kunna läsa innan de bestämmer sig om de ska köpa min/mina böcker, dels för att själv ha som ett fint minne.

För dig som läser via mobil finns tidigare inlägg med recensioner, utlåtanden et cetera längst ned på sidan och för dig som läser via dator finns de under ”fastnålade inlägg” till höger på sidan.

Samtliga böcker finns där böcker finns, såsom AmazonAdlibrisBokus med flera samt i förlagets egen shop.  

Läs vidare på Trade Venue. Jag önskar dig en trevlig helg!

/Cristofer

2 kommentarer:

  1. Hej Cristofer. Spännande med en ny bok. Hade tänkt låna hem den från biblioteket tidigare i år men det blev helt bortglömt. Har idag vart ner till biblioteket här och de kommer ta hem boken så jag kan förhoppningsvis låna den i slutet av denna vecka eller i början av nästa. Det är inte så ofta jag läser böcker men jag har gillat alla dina böcker och nu ser jag fram emot att läsa även denna. Stort tack att du delar med dig av din kunskap.

    Önskar dig en trevlig vecka.

    Mvh Slimis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tack!

      Ser fram emot din recension.
      Önskar dig allt gott och att hälsan fortsätter utvecklas åt det positiva hållet.

      /Cristofer

      Radera