fredag 31 januari 2020

Intervju med skaparen av marknaden

Fredag. Och hela dagen, dessutom... Idag publicerades en ny intervju och denna gång är det ingen mindre, eller större, än Niklas Aldén från podden "Market Makers" som ställs mot väggen. Hela inlägget står att läsa på Trade Venue och nedan text är ett litet utdrag:

Tack Niklas att du ställer upp på denna intervju! Vi har fått följa dig och din vapendragare i cirka tre år nu och trots att vi veckovis får höra era stämmor är det min upplevelse att vi egentligen inte vet så mycket om er i allmänhet, men om dig i synnerhet. Kan du börja med att berätta lite om dig själv; ålder, utbildning, yrke et cetera?
Tack för att jag får vara med!
Vi gjorde faktiskt ett medvetet val att inte prata så mycket om oss själva när vi startade Market Makers. Ingen av oss känner något behov av att bli känd och vi tycker att innehållet ska stå på egna ben.
Jag är iallafall 28 år och bor med fru och en 2-årig dotter i Linköping. Är ursprungligen från Stockholm, men hamnade här i samband med studier. Har i princip hela mitt yrkesliv varit egen och idag driver jag ett konsultbolag som hjälper företag att digitalisera och därmed bli mer produktiva.
Ni har haft podden “Market Makers” i cirka tre år - varifrån kom idén att starta en podd`Vad har podden kommit att betyda för er och vad upplever du att den ger er?
Jag och Fabian möttes via studentföreningen Börsgruppen, där var vi med och startade upp en annan podcast ("Vargen i Valla"). När vi sedan slutade saknade vi det verkligen och efter mycket om och men fick vi till slut igång vår egna podcast Market Makers.
Vi hade ingen aning om hur det skulle gå faktiskt, vi var ju helt okända, i lilla Linköping och det enda mål vi hade var att en dag kanske podden åtminstone skulle kunna bära sina kostnader.

Trevlig dag tillika helg!
/Sofokles

4 kommentarer:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, han delade med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem till min vän och hon föreslog att jag snarare skulle kontakta en stavhjul som skulle kunna hjälpa mig att förtrolla för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde på stava, jag hade inget annat val än att prova det, jag skickade med trollspåren, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande under den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom att det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett förhållande problem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla stavskärmaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-postadress: {drogunduspellcaster@gmail.com} Du kan skicka e-post till honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
    1) Älska trollformler
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässor
    4) Giftermål
    5) Bindande trollformler
    6) Uppdelningar
    7) Dödsförtroll
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
    9) vill tillfredsställa din älskare
    10) Lotteri
    Kontakta denna fantastiska man om du har problem för en varaktig lösning
    genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera
  2. Ja, jag kan acceptera det faktum att vissa så kallade Stavehjul är SCAM, för jag har fallit ett offer för några veckor sedan eftersom jag var så angelägen om att få min kärleksman Sjostrome tillbaka, hur vet jag att vissa kärlekstjänster är bedrägeri är detta; när du börjar kommunicera med dem via e-post eller telefon WhatsApp-nummer, och det finns inga bevis för att ditt arbete har utförts antingen genom att visa dig foton av tvärsnitt i deras tempel under förfarandet för kärleksskrivning eller om du ber kärleksstämman säga till dig vad du ska göra hemma, kärlek stavning förfarande måste vara praktiska säga incantation böner också i ditt eget personliga lediga utrymme hemma
    Dr.Oduduwa kärlek stavhjul är verklig eftersom han kommer att berätta för dig hur du gör kärlek stav på egen hand på ditt hem fria utrymme på natten när alla andra sover i ditt hus då Dr.Oduduwa kommer att ge dig instruktioner om hur du gör älskar stavarbete på egen hand utan att störa eller be om mer pengar.
    det här är hur man kan skilja från falska kärlek stavhjul och en riktigt bra fungerande kärlek stavhjul som fungerar bra. Jag upptäcker det här själv och det fungerar för mig efter att jag har sagt någon inkantationsbön i mitt eget hus, Dr.Oduduwa berättar för mig allt som behövde göras. Jag följde noggrant alla hans instruktioner och inom de närmaste två dagarna fick jag ett telefonsamtal från min ex kärleksman Sjostrome, han återvände tillbaka till mig samma vecka. detta är mycket sant. Jag använde detta tillfälle för att rekommendera Dr.Oduduwa kärlek stavkanal för alla som söker en verklig kärlek stavhjul för att snabbt få tillbaka ex kärlekspartner. (Dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)
    Observera: e-postkommunikation är bäst, dela inte ditt personliga mobilnummer med någon du inte är säker på än.
    tack alla för att du tog dig tid att läsa och jag önskar er all lycka och lycka till i ditt kärleksförhållande / äktenskap. Gud välsigne dig.

    SvaraRadera
  3. Ja, jag accepterar det faktum att vissa människor så kallade Spell Casters online är falska, jag säger detta för att jag har blivit ett offer för några månader sedan, jag var så angelägen om att få min ex ex love man Sjoberg hemma på grund av Covid-19 världspandemi , vi gick upp och bodde separat i några månader nu, så jag vill att han hemma ska börja leva med barn som en lycklig familj, jag saknar honom så mycket och jag älskar att han är hemma. Jag berättade för en vän till mig om detta min situation, min vän rådde mig att kontakta e-postadress (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) den här mannen är en riktig och sann kärleksformulering som fungerar snabbt utan några kostnader. kärleksstavningsförfarande måste vara praktiskt att säga besvärjande böner också i ditt eget personliga lediga utrymme hemma.
    Dr.Oduduwa kärleksformulär är verkligt eftersom han kommer att berätta för dig hur du gör kärlekstavningen på egen hand hemma ledigt utrymme på natten när alla andra sover i ditt hus så kommer Dr.Oduduwa att ge dig instruktioner om hur du gör älskar att stava böner på egen hand utan att störa eller be om mer pengar.
    det här är hur man skiljer sig från falska kärlekstavlar och en riktigt bra fungerande kärlekstavlar som fungerar bra. Jag upptäcker detta själv och det fungerar för mig efter att jag har sagt någon besvärjande bön i mitt eget hus, berättar Dr. Oduduwa för mig allt som behövdes göras. Jag följde noggrant alla hans instruktioner och inom de närmaste två dagarna fick jag ett telefonsamtal från min ex-kärleksman Sjostrome, han återvände till mig samma vecka. detta är mycket sant. Jag använde detta tillfälle för att rekommendera Dr.Oduduwa kärlekstavkanal till alla som söker en riktig kärleksformulär för att snabbt få tillbaka ex-kärlekspartner. (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)
    Bra kommunikation är det bästa under kärleksstavningsförfarandet, så det är snabbare och bättre att kommunicera på Whatssap-mobilnummer, dela inte ditt personliga mobilnummer med någon du inte är säker på ännu. Så håll kommunikationen via post först och sedan när du tror att det fungerar, fortsätt sedan med kommunikationen på mobilchatten. det fungerar för mitt bästa och jag vet att det kommer att fungera för dig också. Jag uppskattar er alla för att ni tar er tid att läsa och jag önskar er alla lycka till och lycka i ert kärleksliv. Var säker och Gud välsigne dig.
    WhatsApp-nummer: +79268011965

    SvaraRadera
  4. Jag fick min ex kärlekspartner att återvända till kärleken och lita på mig mer än någonsin tidigare. Hela mitt liv har jag aldrig trott att kärleksförtrollningstrollkarm kunde få tillbaka min ex kärleksman Andrew, tills min vän introducerade mig för den riktiga trollformeln, tidigare har jag kontaktat några trollformler för att hjälpa mig men ingen av dem kunde hjälpa mig , några krävde mer pengar tills jag följer enkla instruktioner från stor kärleksförtrollare via hans personliga e-post, jag kunde kommunicera och få omedelbar hjälp av honom för att återställa mitt äktenskaps kärlek och lycka. (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) vem som helst kan likaväl få samma hjälp från honom idag för att få tillbaka förlorad kärlek eller återställa ett brutet förhållande och frånskild partner kan återvända till kärleken. det är möjligt eftersom det fungerar för mig inom 2 dagar, min ex kärleksman ringde mig på telefon för att be mig om ursäkt och just nu lever vi båda tillsammans i kärlek och lycka. tack till Dr.Oduduwa för hans begåvade och begåvade krafter att få tillbaka ex inom 34 timmar. WhatsApp-kommunikationsnummer: +2349129715420

    SvaraRadera