fredag 5 mars 2021

6,5 år och ännu inte ställt frågan

Trots att bloggen har funnits sedan oktober 2014(!) har jag aldrig ställt frågan/frågorna ”vem är du” och ”har du följt med på ’hela resan’”? Jag ser att andra bloggare då och då ställer dessa frågor och även om jag tror att det finns många som vill svara, är det ofta få som de facto just gör just det. Tid? ”Ork”? Tankar som ”Waste of time”? Det finns säkert lika många orsaker som det finns läsare.

Efter att jag blev offentligt då släppet av Marius – Roms Tredje Grundare skedde har jag aldrig sett vitsen med att besvara mer utförligt på andras bloggar när denna specifika fråga ställs, utan mer då bara kommentera och säga att jag läser/följer. Just ”min berättelse” har nog kommit ut rätt så tydligt det senaste året…

Läsa vidare på Trade Venue och likt alltid finns inga affiliatelänkar e.d.

Trevlig helg!

/Cristofer

2 kommentarer:

  1. Börjad samtidig som dig men är tyvärr 49 år, tänk om man fattat detta i tid ,följer er bloggare, visst tvivlar man ibland på vad man håller på med men har bestämt att jag ska ha 10000kr/mån i utdelning som en passiv inkomst och en portfölj på ca 4 miljoner när jag fyller 55 år. Ska bli kul att summera hur långt man kommit då efter 12 års sparande. Lycka till på färden / Jompa

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej Jompa och tack för att du delar med dig!

      10 000kr/månaden är mycket bra att sikta mot. Utan att på något sätt skryta kan jag säga att när den nivån nås infinner sig en behaglig och mycket varm känsla. Keep on fighting/investing!

      Allt gott!
      Cristofer

      Radera