onsdag 15 december 2021

Årskrönika signerad Niklas Aldén från Market Makers

 Förra veckan var Simon först ut med att skriva ett gästinlägg om 2021. Denna vecka har turen kommit till Niklas Aldén, som tillsammans med Fabian Franzén, driver podden Market Makers. Jag tror inte att någon mer introduktion behövs och således lämnar jag över till herr Aldén. 

Jag har blivit ombedd att skriva ett ord eller två om vad jag tar med mig från 2021 och det är lätt då att hamna i det klassiska att prata om avkastning, bästa respektive sämsta case m.m. Det är ju naturligt eftersom det är det börsen handlar om väl? Att få saker. Julen handlar ju dock om att ge som det så fint heter så jag tänkte faktiskt fokusera på den delen istället. Kanske, om vi har lite tur, så lyckas vi ändå få med oss ett börsperspektiv på det hela…

Läs vidare på Trade Venue. Snart jul och se till att njut med nära & kära. Från mig till dig - ta hand om dig!

/Cristofer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar