onsdag 6 april 2022

Covid-19 tar jag med mig till graven - Intervju med Miljonärsyrran

 För ett tag sedan hörde jag av mig till ett fåtal profiler och frågade om de önskade gästblogga. De fick välja ämne, längd och allt som hör till. De hade således fritt spelrum. Eb av de som jag hörde av mig till var allas vår syrra - Miljonärsyrran. Nedan är hans text baserad på upplevelser från coronahelvetet.

Att jag själv ska driva en blogg kräver för mycket från mig, men när vår kära Cristofer ställer frågan om jag ännu en gång kan skriva ett inlägg, är mitt svar såklart ”ja!”. Senast jag gästade Cristofers blogg skrev jag om att jag omöjligen kommer kunna sluta arbeta.

Vad jag hänt sen senast? Jag har blivit pappa igen. Tredje barnet inkom till vår familj under slutet av november. Grattis till mig och min familj. Samtidigt som det är väldigt mysigt känner jag att jag börjar bli för gammal för detta med väldigt små barn (är född tidigt 80-tal). Massvis med gubbstön när jag bär barnet, blir inte lika exalterad när barnet lyckas hålla upp nacken 7 sekunder längre än för en vecka sedan. Det var en annan (och roligare) grej med de två första barnen. Den tredje ungen hänger helt enkelt bara med, så att säga.

Läs vidare om denna intressanta intervju på Trade Venue. Jag önskar dig allt gott och en fortsatt trevlig dag!

/Cristofer

1 kommentar:

  1. JaHa. Stort tack för att du gjorde ditt jobb.

    MvH Lars

    SvaraRadera