lördag 12 februari 2022

Äntligen klara. Snart på tryck!

 På måndag, den 14 februari, skickas äntligen Erik Sprinchorns och min bok på tryck. Jag har tidigare skrivit tre böcker (samt har utkast på ytterligare ett sorts mastodontprojekt) och är van vid den intensiva period som alltid infinner sig veckorna innan manuset går på tryck. Även om jag som författare är klar i god tid är det först när förlaget börjar läsa, läsa om, läsa grundligt, läsa än mer grundligt med mera som det kan bli många vändor fram och tillbaka.

Läs vidare på Trade Venue. Njut nu av en härlig och välbehövlig helg. Tro mig - det ska jag göra!

Allt gott,

/Cristofer

2 kommentarer:

  1. Konstig titel, ger mig ingen riktig ledtråd vad detta är?. Är denna bok specifikt riktad mot dem som har det som profession? (får det intrycket av framsidan) Eller är där ngt för en "vanlig" hobby investerare också? Mvh P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      Det är en bokad som absolut kan läsas av en nybörjare/Småsparare.
      Titeln säger väl vad det handlar om? ;)

      Allt gott!
      /Cristofer

      Radera