lördag 24 juni 2023

Största innehaven juni 2023

 Jag får relativt ofta frågor om portföljen och som jag skrivit tidigare är jag relativt restriktiv med att dela den. Detta främst då jag vet att jag har många elever som skuggföljer mig och jag vill inte att de såväl medvetet som undermedvetet och oreflekterat ska ta rygg på mig, ty jag är inte den som någon ska ta rygg på. Samma gäller alla andra, speciellt nytillkomna investerare – ta ej rygg på någon. Inspireras, ja. Dra lärdom, ja, men ta aldrig oreflekterat, godtroget och naivt rygg på person/anonym profil X. Jag hoppas att nedan redovisning enbart ska ses som för vad det är, nämligen en redogörelse. Kanske kan inspiration fås och det är såklart positivt. I övrigt ska du, alla och envar göra sin egen analys och utgå från sig själv, sin egen ekonomi, placeringshorisont et cetera. 

Läs vidare på Trade Venue.

Jag önskar dig en god, avkopplande midsommardag.

/Cristofer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar