fredag 9 september 2022

Återbesök från Spanien

I veckan, närmare bestämt igår, torsdag den 8 september, inkom ett trevligt mail från mina kära vänner, Stefan och Robert Tello. De har tidigare gästat bloggen, såväl i maj 2018 som maj 2020, och som jag skrev i det första inlägget är de före detta arbetskamrater till mig. Förlåt; de var arbetskamrater, men kom att bli några av mina absolut närmaste och käraste vänner. Faktum är att de båda en gång, mer eller mindre, räddade livet på mig.

Sedan ett par år tillbaka driver de dels uthyrning av bostäder i Spanien, dels har de även ett mäkleri. Jag hörde för ett par veckor sedan av mig till dessa livsnjutare till bröder med frågan om de ville skicka en kort uppdatering om marknaden och vad de tror/har upplevt det senaste året.

Jag vill hjälpa dessa att få en större spridning, då jag kan ta gift på att de gör allt för sina kunder. De är mycket samvetsgranna och har en astronomisk hög moral samt etik inbyggt i sina psyken och lemmar. Får jag betalt för detta inlägg och denna PR? Nej – jag har aldrig kört något betalt samarbete. Jag delar det jag vill och det jag kan stå för. Och just dessa ”gringos” förtjänar att lyftas fram.

Läs vidare på Trade Venue. Det är fredag (om du ej hade vetskap om det) och såklart vill jag önska dig en god sådan.

/Cristofer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar