tisdag 22 september 2020

Gästinlägg av "Ordförrådet"

 För ett par veckor sedan postade jag ett inlägg om min sommar, i vilket jag även kom in på vikten av acceptans. Efter detta kom jag att få ett mycket trevligt meddelande från en twitterprofil, som delgav sin berättelse tillika resa och jag frågade då om personen kunde tänka sig att skriva en rad, eller två, till bloggen och detta togs emot i god jord. Nedan text är skriven av twitterprofilen "Ordförrådet" och jag har enbart läst igenom för att strukturera efter bloggens formalia. 

Hej!

Mitt namn är Mathias och jag har haft huvudvärk i 27 år.

Det här är kanske inte är den inledning du hade väntat dig på en blogg om trading och investeringar. Vad har smärta och trading med varandra att göra? Ganska mycket faktiskt. Låt mig förklara.


Läs vidare på Trade Venue, där hela Mathias berättelse finns att läsa.

Trevlig dag önskas!

/Cristofer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar