torsdag 6 juni 2019

Nedräkning... till vadå?

Igår, onsdagen den 5 juni i nådens år 2019, skrev jag en tweet om att det är "T-minus 2 dagar" och även om jag bedömer mina matematiska kunskaper vara näst intill obefintliga, får jag det i alla fall till att det nu bara är "T-minus 1 dag", när detta publiceras. 

Till vadå? Vad har hänt? Har jag startat "Cristofers Trender 1.0"? Har jag äntligen funnit meningen med livet? Har jag fått svar på hur långt ett snöre är? Är svaret mig kommet gällande om ett fallande träd i skogen, där inget levande ting finns i dess närhet, ger ifrån sig ett ljud? Är jag invald i Illuminati? 
Nedräkningen har i alla fall börjat!
Svaret kommer under fredag förmiddag. 

Tills dess önskar jag dig en underbar nationaldag och glöm ej det som jag skrev om för en vecka sedan - i dag är det även 75 år sedan Dagen-D, en dag nog så viktig att minnas, likt mycket från det hemska krig som då rådde.



1 kommentar:

  1. Hej
    Ursäkta mig, men bara för att berätta att vi är ett företag på plats och vi erbjuder pengar kredit till alla seriösa och ärliga människor för att öka sin verksamhet eller göra ett köp. Räntan är 3% per år.
    För mer information, vänligen kontakta oss via e-post eller WhatsApp.

    Epost: simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp: + 33756949346

    SvaraRadera